روز سوم درسی

روز سوم درسی : ‏2009‏/03‏/29‏ 10:12:55 ق.ظ

با دوروز تاخیر (پنج شنبه و جمعه ) امروز وارد دانشگاه شدم در روز های قبل هم گفته بودم نسبت ترمیم ساختمان دانشکده ، ما در دو جای دیگر که یکی کتاب خانه ایران و دیگر جوار دانشگاه طب مهاجر شده بودیم

در اول من بخیال این که امروز هم در همان کتاب خانه درس داریم رفتم ، کسی نبود از یکی از استادان خود مان پرسیدم گفت که باید به جوار دانشکده طب بروی و من هم در حالی که وقت زیادی از درسی هم گذشته بود ناچار انجا رفتم هر چند فکر می کردم شاید درس خلاص شده باشد و من هم غیر حاضر باز هم بخاطر یافتن صنف تا در روز های بعدی به این سرگردانی دچار نشوم باید میرفتم .

داخل کسی دیده نمی شد از ملازم پرسیدم ایا کسی است و او نیز گفت که وقت درس خلاص شده باز تو میایی برو در صنف ها بگرد شاید صنف شما رخصت نشده باشد داخل رفتم و بعد از چند دقیقه سرگردانی بلاخره صنف خودمان را پیدا کردم ، استادی که باید مارا درس میداد امروز غیر حاضر بود ( از طالع من ) بجایش یک استاد دیگر امده بود تا وقت را پر کند با رسیدن من تعداد همصنفی هایم به سه نفر رسیدند ، راستی فراموشم شد که بگویم ما در صنف خود شش محصل هستیم و من هم ششم نمره .

استاد موعقتی ما از همان استادان تازه استاد شده بود یک جوان بسیار عالی و مرتب ، خوش اخلاق با ایدولوژی نوین . استاد از درس دادن ابا ورزید و از ما خواست هر مشکلی که در باره کارگردانی داشته باشیم بپرسیم . من هم سوالی نداشتم و بطرف دیگران دیدم مسعود در باره تدوین فلم سوالاتی کرد و معلومات استاد هم شروع شد در اول معلومات درباره کمره و لنز ها داده شد و این که چرا از لنز های مختلف استفاده می کنند و چی مزید های انواع لنز ها دارد و کم کم به نقد فلم ها رسیدیم و در باره تدوین هم که چند نوع تدوین وجود دارد ، اولین کسی که تدوین را در فلم اورد کی بود و کدام تدوین در فلم موثر است که البته این مربوط می شد به درس های سمستر قبلی ما و این که در این سمستر چی خواهیم خواند بعد ها دیده خواهد شد . تا ساعت 6 شام ما در دانشگاه بودیم و ساعت 6 از انجا خارج شدیم و من هم بطرف خانه امدم .

تا فردا خداحافظ

نظرات

  1. سلام
    تشکر از اینکه به من سر زدید.
    و امیدوارم که در درسهایتان موفق باشید.
    اگر خدا بخواهد 2 هفته دیگر به کابل خواهم آمد و برنامه هایی برای دانشکده هنر ها دارم و امیدوارم که مسئولین همکاری کنند.
    زنده باشید

    پاسخحذف

ارسال یک نظر