روز جهانی محصلین را به تمام محصلین جهان و افغانستان تبریک می گویم



امروز وقتی به دفتر کارم رسیدم طبق معمول به طرف روشن کردن کمپیوتر و تلویزون رفتم . بعد از چند لحظه که پیش بخاری خودم را گرم کردم متوجه شدم که امروز در چینل تلویزیون "طلوع " ( یکی از مشهور ترین تلویزیون های افغانستان ) در برنامه صبحگاهی خود یکی از دانشجویان موفقی که تازه از رشته اقتصاد فارغ شده مهمان دارند . در خلال گفته هایشان ناگهان از زبان " هدیه جان همدرد "( گرداننده برنامه ) این را شنیدم که می گفت شما به عنوان یک جوانی که تازه دوره محصلی خود را سپری کرده نظرتان در باره روز جهانی محصلین که امروز است ، چیست ؟.
من تازه متوجه شدم که ، بله امروز روزجهانی محصلین است و این روز را در قدم اول به تمام محصلین جهان خصوصآ محصلین به تفریح رفته های کشورم تبریک و تسلیت عرض می کنم .
با خبر شدن این روز هم خوشحال شدم و هم غمگین که البته علت غمگینی ام را درنوشته گذشته ذکر کردم ( به مطلب " انفلانزای خوکی یا انفلانزای سیاسی مراجعه شود )

نظرات