مدت یک هفته می شود که نظر به بعضی از مشکلات دفترم می خواستم وظیفه جدیدی پیدا کنم .
روی این اساس طبق معمول به سایت اکبر مراجعت کردم .
در یک دو وظیفه سی وی ام را اپلای کردم.
بعد از سپری شدن چند روز از یکی از دفاتر برایم زنگ زده شد که برای انتریو باید حاظر شوم.
دفتر مربوط میشد به انترنیوز ، انترنیوز یک شبکه اطلاع رسانی وهمچنین حمایت کننده رسانه های آزاد در افغانستان است .
وقتی به دفتر انترنیوز در رادیوسلام وطندار حاظر شدم قرار شده بود که با ریس رادیوسلام وطندار انتریو داشته باشم .
بعد از ملاقات با مسعود فریور و گفت و گو و انتریو قرار شد که سر از تاریخ 30 جون الی 30 جولای با حمایت انترنیوز در دفتر رادیو سلام وطندار مشغول وظیفه شوم .

امید وارم در روز های گذشته بتوانم تمام گزارشات کاری در این مدت یک ماهه را برایتان بصورت یک گزارش و یا سفرنامه گونه برایتان در وبلاک بگذارم و از شما هم برای راهنمایی و کمک امید همکاری را دارم

موفق باشید

نظرات