کرکت بازی اباما در افغانستان


آغاز خروج نیرو های امریکایی از افغانستان از سال 2011 یکی از شعار های مهم اباما در مورد افغانستان در کمپاین انتخاباتی اش بود.

---------------------------------------
اشخاصی که در باره بازی کرکت معلومات ندارند وقتی این بازی را مشاهده می کنند فقط متوجه یک نقطه می شوند دو نفر گاه به این طرف خط می دوند گاه به ان طرف خط -------------------------
امروز در میدان سیاست نیز این بازی راه یافته .
بازی کنان کرکت افغانستان کرزی و اباما نیز گاه به این خط می دوند گاه به ان طرف خط
.
البته طالبان نیز از این بازی محروم نیستند انان نیز گاه در این طرف خط (دیورند ) میدوند گاه به ان طرف خط.


اباما برای اینکه هر ده خط را حفظ کرده باشد گاه توسط یکی از زنرال (مک کرستال) هایش مسئله افغانستان را بدون کمک های جهانی خصوصاً امریکا برای اوردن امنیت غیر قابل اجرا میخواند گاه توسط یکی دیگر از حامیان جمهوری خواهانش تا باشد که هر دو خط حفظ شود هم به گفته هایش درمقابل مردمش جامه عمل پوشانده باشد و هم از طرفی به پلان های ده ها ساله حکومت امریکا دخالت نکرده باشد.

_------------


اقای اباما بیایید و صادقانه بدون دوش ها اعتراف کنید که من صرف بخاطر بدست اوردن رای مردمم چنین شعار های را گفته بودم ولی در حقیقت امر نه من صلاحیت چنین امری را دارم و نه شخص خودم به ان راضی ام

نظرات

ارسال یک نظر