روز های اخرم را در انترنیوز سپری می کنم قرار است در اخر این هفته با انترنیوز و رادیو سلام وطندار خدا حافظی کنم ، چنانچه پیش بینی کرده بودم ، روز های بیاد ماندنی دراین شبکه داشتم ، از یک سو جوانانی که تازه به رسانه و کار در رسانه را برای اولین بار ت
تجربه می کردند و از سوی دیگر مدیره ام (منیجرم) که به زبان دری اشنایی نداشت و از سوی دیگر هم بیگانه گی ام با محیط کار و همکاران ؛ در اوایل از بس کارها زیاد بود وقت انرا هم پیدا کرده نمیتوانستم تا یک سگرت بکشم ، به همین خاطر بعضی وقت هامی شد که ساعت ها مصرف بمانم و سگرت نکشم .
در مجموع میتوانم بگویم که در این مدتی که در اینجا بودم همه اش کار بود و کار.
مدیره ام که یک زن میانه سال ، مهربان و در عین حال خارجی است مانند عمرش کار میکند ، همه اش مصروف است و از اشخاص بیکار بدش میاید .من که با تمام مصروفیت هایم متوجه بود که مبادا برای یک ساعت هم که شده بیکار بمانم . در حالی که در دفتر قبلی ام که با افغان ها کار می کردم یا بیکار بودم یا کار مفیدی انجام نمیدادم . این به من ارتباط نداشت که بیکار باشم و یا کار مفید انجام ندادم به رئیس و مسولین بالا ارتباط داشت .










نظرات