وظیفه من در انترنیوز

در باره همه چیز نوشته بودم ولی در باره وظیفه ام در انترنیوز ننوشته بودم .
شاید برای شما عزیزانی که از این وب سر میزنید سوال پیش امده باشد که وظیفه اصلی من چه است ؟
در این بخش میخواهم راجع به وظیفه ام در انترنیوز برای تان بنویسم .
نظر به گزارشی که درروز های گزشته برای تان نوشته بودم یک فستیوال به حمایت انترنیوز برای جوانان و نو جوانان افغان راه اندازی شده که بخش های مختلفی دارد .
بنده در بخش رادیو_ی این فستیوال وظیفه دارم تا 25 تن از جوانان و نو جوانان را برنامه سازی و تهیه برنامه را اموزش بدهم تا انها بتوانند در هفته جوانان و رسانه ها که به تاریخ 13 اسد شروع و تا به 19 اسد سال روان ادامه خواهدداشت یک یک برنامه تولیدی و یا خبر را تهیه و تکمیل نماییند . قرار است این برنامه ها در هفته متذکره از طریق رادیو سلام وطندار و 40 رادیود دیگر در سراسر کشور به نشر برسد.
این است در اصل وظیفه من و این که در طول این مدت چی خواهم کرد ویا چی خواهد شد و یا چی کرده نتوانستم برایتان در روز های بعد خواهم نوشت .
باید یاد اور شوم که در این مدت سی روز که در انتر نیوز هستم برایم خیلی چیز ها تازه گی خاصی داشت و در ضمن امید وارم روز های خاطراتی زیبای در این مرکز داشته باشم و بتوانم از این طریق با شما عزیزان نیز شریک سازم
شاد موفق و بهروز باشید
به امید فردابهتر

نظرات