تشویق پارلمان اروپا و تکفیر پارلمان افغانستان


صلاح کار کجا و من خراب کجا #########
ببین تفاوت ره کز کجاست تا به کجا ##############


دو روز می شود که "تلویزیون امروز" بخاطر بعضی از مشکل تراشی های وزارت اطلاعات و فرهنگ جمهوری اسلامی افغانستان ، توسط تصمیم شورای وزیران نشرات این تلویزیون را به مدت نامعلوم مسدود کرد .
تلویزیون امروز یکی از 23 چینل های خصوصی است که در سال های اخیر فعالیت نشراتیش را آغاز نموده.
امروز وقتی روزنامه "افغانستان" (شماره 1159 ان) را مطالعه می کردم چشمم به عنوانی در صفحه 6 این روز نامه افتاد که نوشته بود « پارلمان اروپا نامزد های نهایی فلم "لوکس 2010 " را اعلان کرد » در مطلب اورده شده از بین دیگر فلم ها تنها سه فلم که از کشور های المان ، فرانسه و یونان است به عنوان نامزد های جایزه لوکس 2010 اعلان کرد.
در روز مطلب امده بود که قرار است این سه فلم در روزهای 26 اکتوبر تا 19 نوامبر در مقر پارلمان اروپا در بروکسل نمایش داده شود و اعضای پارلمان برای انتخاب فلم برتر رای گیری کنند .
اما ؛ پارلمان افغانستان که نه تنها از تمدن سینما سر در میارند بلکه مخالف این تمدن و هنر نیز هستند . همزمان اعضای پارلمان اروپا به عنوان یک منتقد سینمایی فلمی را در معرض نمایش و رای گیری قرار می دهند «ان هم در سالن پارلمان» ولی در اعضای پارلمان افغانستان بعد از سپری شدن دو روز هنوز از متوقف شدن یک چینل تلویزیونی اگاهی ندارند...##################
صلاح کار کجا و من خراب کجا ####################### ببین نفاوت ره کز کجاست تا به کجا

نظرات

ارسال یک نظر