افغانستان را باید بمب اتم زد !؟

اماری که از طریق سایت بی بی سی منتشر شده ، حاکی از ان است که بیش از نیم جمعیت افغان ها به مشکل روانی دچار هستند .
تقریباً ده سال است که بیش از 40 کشور از سراسر جهان برای خطری که از طرف افغان ها تمام جهان را تهدید می کند در افغانستان جمع شده اند تا از شر این مردم جهانیان را خلاص سازند . ولی میبینیم که تا بحال کدام نتیجه امید وار کننده ای به دست نیاورده اند تا قابل قبول مردم ما و هم مردم جهان قرار گیرد. تقریباً همه روزه بطور اوسط در سراسر افغانستان بیش از 50 نفر افغان کشته می شوند .
در این حال وزارت صحت افغانستان نیز اعلان کرده اند که در جهان از هر چهان نفر یک نفر ان به مشکل روانی دچار هستند ولی در افغانستان از هر چهان نفر به یک نفر ان هم شک وجود دارد که سالم باشد.
پس مردمی که بیشترین انها به مشکل روانی دچار هستند و برای درمان ان هم به هزینه ی نیاز است که از توان ان عاجز خواهیم بود و در ضمن به سالیان زیادی هم نیاز است تا بتوانند مردم این کشور را تداوی کنند .
در کشوری که خود داکتر ندارد ، دارو ندارد ، اقتصاد ندارد و ..... و اگر هم که مقدار پولی از دیگر ممالک بدست شان قرار گیرد ( خدای ناخواسته ) میدانید که چه می شود ( یا حیف و میل می شود یا پس به خارجی ها میرسد )
در نتیجه باید با تاسف و تاسر از افغان ها خواهش کنم که به تمام جهانیان بگویند ، بجای این که جان جوانانتان را در خطر میاندازید و ملیارد ها پول برای نجات ما مردم مصرف می کنید ؛ بیایید و با یک بمب اتم تمام مشکلات این مردم و جهانیان را پایان دهید .

نظرات

ارسال یک نظر